viernes, 27 de septiembre de 2013

Hola guapos i guapes


Benvinguts a tots i a totes, em dic Ainhoa Miró Pérez de Lazárraga, tinc 18 anys i sóc catalana i basca. Visc a Sant Cugat del Vallès i vaig anar a l'escola Centre d'Estudis Àgora durant tota la meva vida, i actualment estic estudiant el primer any del grau d'Educació Primària a l'universitat Blanquerna-Ramon Llull.

Sóc una personal extrovertida, directa, sensible, divertida, sense pèls a la llengua  i dispossada a canviar el que sigui. 
Dins de les meves aficions hi destaquen qualsevol categoria de ball, la natació, la reposteria, la música i viatgar. 
Una de les millor oportunitats que la vida em va presentar va ser poder viure un any als Estats Units a casa d'una família americana.
Aquesta experiència em va fer adquirir seguretat en mi mateixa i molts coneixements de la cultura americana i de la vida en si.

La meva filosofia de vida és que s'ha de viure la vida al màxim sense tabús. Mai tornaràs a ser jove una altre vegada, per això  cal aprofitar el temps que tenim de la nostre joventut.
Mai s'ha de tenir por a expressar-se tal i com ets. Tu ets tu, i ningú més viurà la teva vida per a tu. 

Aquesta és una breu descripció de qui sóc, d'on visc i de que vull ser, espero que us hagi agradat i BENVINGUTS!


No hay comentarios:

Publicar un comentario